ביטוח הנסיעות לחו"ל החכם והמשתלם בישראל

עם אפליקציה המאתרת עבורך רופא, קובעת תור ומשלמת במקומך

הארכת ביטוח לרכישה ב-2 דקות

למה זה כדאי?

למה זה כדאי?

  • המשתלם ביותר החל מ-$2 ליום
  • איתור רופא האפליקציה מאתרת את הרופאים בקרבת מקום
  • קביעת תור קביעת תור בקלות במרפאה או אצלך במלון
  • אין צורך בתשלום התשלום מטופל על ידינו ואינו מצריך התעסקות
  • התייעצות ניתן להתייעץ עם רופא מהארץ בעברית 24/7
  • Unlimited ללא הגבלה על הוצאות רפואיות בחו"ל

כל היתרונות של הפניקס smart travel

איך עובדת האפליקציה?

  • מקבלים sms לנייד עם לינק ייחודי להורדת האפליקציה
  • בעת הצורך, נכנסים לאפליקציה מכל מקום בעולם
  • מגדירים את סוג הרופא או הבעיה הרפואית
  • בוחרים רופא מקצועי מהרשימה
  • קובעים תור במרפאה או מזמינים למלון
  • לאחר הטיפול, אין צורך במילוי טפסים וגם לא נדרש תשלום לרופא
  • בכל עת ניתן להתייעץ בעברית עם רופא מהארץ
מקבלים sms לנייד עם לינק ייחודי להורדת האפליקציה
בעת הצורך, נכנסים לאפליקציה מכל מקום בעולם
מגדירים את סוג הרופא או הבעיה הרפואית
בוחרים רופא מקצועי מהרשימה
קובעים תור במרפאה או מזמינים למלון
לאחר הטיפול, אין צורך במילוי טפסים וגם לא נדרש תשלום לרופא
בכל עת ניתן להתייעץ בעברית עם רופא מהארץ

כל התשובות לכל השאלות

  • איזה כיסויים מעניקה פוליסת הביטוח הפניקס smart travel?
    תכנית הביטוח לנסיעות לחו”ל הפניקס smart travel היא היחידה בארץ המציעה כיסוי Unlimited – ללא הגבלת כל סכום, במגוון תרחישים נפוצים: פינוי אווירי והטסה רפואית לישראל, הוצאות רפואיות בעת אשפוז בחו”ל, כולל: הוצאות על תרופות, טיפולי שיניים דחופים ועוד. הפניקס smart travel מציעה את הכיסוי הגבוה והנרחב ביותר גם בכל הנוגע לתוספות לביטוח הבסיסי שניתן לרכוש באופן פרטני לדוגמא: ביטוח לכבודה ולביטול או קיצור נסיעה, גניבת טלפון סלולארי, מחשב אישי, מצלמה ואף אופניים, כיסוי לספורט אתגרי, כיסוי מיוחד לספורט חורף ולספורט תחרותי (דוגמת מרתון ותחרויות איש הברזל), ביטול דמי השתתפות עצמית לרכב שכור בחו”ל, כיסוי לנזק מתאונות, כיסוי ייחודי להריון ועוד.
  • למה צריך כיסוי Unlimited?
    כחברת ביטוח אנחנו מעדיפים לא לקחת סיכונים מיותרים ולבטח את המקסימום שניתן משום שכשנוסעים לחו”ל, לא מכירים את הסיכונים ועלויות הרפואה.
  • תוך כמה זמן אתם מתחייבים להחזיר את הכסף על תביעה?
    עד 30 ימי עסקים. בפועל אנחנו עושים זאת בפחות זמן
  • כיצד מזמינים תור?

    ניתן למצוא רופא דרך מנוע החיפוש בדף הבית. ניתן לבצע חיפוש לפי מצב רפואי, תחום מומחיות או מיקום. לאחר איתור הרופא, יש לבצע את הפעולות הפשוטות הבאות:

    1. לחיצה על שם המטפל ולאחר מכן על המועד המתאים.
    2. מילוי טופס קצר עבור הרופא עם פרטיך ותאור סיבת הביקור.
    3. לאחר שליחת הבקשה יש לרופא 45 דקות לענות. ניתן לשלוח בקשות למספר רופאים במקביל.
    4. כאשר הרופא מאשר את הבקשה, יישלח אליך אישור, כולל הזמן המדויק של התור. אם הזמנת ביקור במרפאה, נספק לך את השם המלא, הכתובת ומספר הטלפון של הרופא. אם הזמנת ביקור בית (במלון), נספק לך את הזמן המדויק של התור, השם המלא ומספר הטלפון של הרופא.

    ניתן למצוא פרטים נוספים על התורים הפעילים והקודמים שלך בתפריט הראשי ב”תורים שלי”.

  • מה צריך לעשות לאחר זימון התור?
    כל שעליך לעשות זה להגיע למקום דקות ספורות לפני תחילת התור שלך. אנו נשלח לך אישור בדוא”ל, כולל כל פרטי התור וקישור למפה שמראה את הדרך למקום. ניתן גם להשתמש בכפתור “ניווט” שיפעיל את ה- GPS המועדף עליך כדי לנווט לכתובת הרופא. כמו כן, נשלח לך תזכורת בהודעת דוא״ל 4 שעות לפני התור.
  • לא קיבלתי אישור בדוא״ל, מה עלי לעשות?
    לפעמים זה לוקח מספר דקות עד שהודעת דוא”ל מופיעה בתיבת הדואר הנכנס שלך. ייתכן גם כי ההודעה נמצאת בתיקיית דואר הזבל שלך. ניתן למצוא את כל ההזמנות והבקשות לתורים בתפריט הראשי ב”התורים שלי” במידת הצורך, נא לפנות לשרות הלקוחות באמצעות: חיוג למספר טלפון: 03-5457547
    שליחת הודעת דוא”ל לכתובת: support@air-dr.com
    יצירת קשר בווטסאפ: 052-2372883
  • מה כלול בשירות שבאפליקציה?
    • קביעת תורים לרופא – ביקור במרפאה או ביקור בית במלון שלך.
    • הליך דיגיטלי להגשת בקשה להחזר בגין הוצאות רפואיות נוספות לדוגמא תרופות.
    • ניתן להתייעץ עם רופא מהארץ בעברית 24/7.
    • ניתן לרכוש ביטוח חדש או להאריך ביטוח קיים.
  • האם אין כלל צורך לשלם?
    אין צורך לשלם עבור התור לרופא. התשלום נעשה ישירות על ידי חברת הביטוח, בכפוף לתנאי הפוליסה .עם זאת, ישנם רופאים מסוימים (המסומנים על ידי “”) אשר להם צריך לשלם ישירות. לאחר ביקור אצל רופא כזה, ניתן להגיש לבקש החזר על עלות התור, באמצעות האפליקציה. החזרים כספיים יינתנו בכפוף לתנאי הפוליסה.
  • כיצד ניתן לעקוב אחר תביעות?
    לאחר הגשת טופס התביעה, הטופס נשלח אלינו, לקבלת מידע נוסף, ניתן ליצור קשר בטלפון 3455 *
  • כמה זמן לפני הנסיעה ניתן לרכוש את ביטוח הנסיעות?
    ניתן לרכוש את הביטוח חצי שנה מראש – 180 ימים.
  • מה קורה אם המזוודה מאחרת ולא הגיעה ליעד?
    עיכוב בכבודה מעל 12 שעות מזכה עד 150 דולר הוצאות למוצרי הגיינה , בגדים וצרכים בסיסיים. רק לא לשכוח להביא אישור מדלפק חברת התעופה הממוקם בשדה וכן לשמור קבלות על הרכישות שבוצעו.
  • איך אפשר לדעת איזה רופא מתאים לי?
    אנו מאמינים כי מציאת הרופא הנכון אמורה להיות משימה קלה עבורך. תפקידנו להעניק לך את הכלים הטובים ביותר לצורך בחירת הרופא המתאים ביותר לצרכיך. ניתן להתחיל את החיפוש על ידי הקלדת תחום מומחיות, מצב רפואי או סימפטום שמצריך בירור. כמו כן, ניתן גם לבחור תחום התמחות מתוך רשימת האייקונים באפליקציה. עם קבלת רשימת הרופאים הזמינים, ניתן לחדד את החיפוש על ידי שימוש באופציות הסינון והמיון כדי לתעדף את התוצאה. ניתן למיין לפי שפה ומרחק ממיקומך. בנוסף בדף הפרופיל של הרופא, ניתן לקבל מידע על הרקע המקצועי של הרופא. מידע זה יעזור לך לקבל את ההחלטה המושכלת ביותר. ניתן גם לסייע לאחרים על ידי מילוי חוות דעת משלך לאחר התור עם אחד הרופאים שלנו.
  • מה אם הרופא אינו זמין?
    אם הרופא אינו זמין כלל או אינו זמין בשעה המועדפת עליך, אפשר לבקש תור עם רופא אחר באותו תחום התמחות או עם רופא בתחום התמחות אחר. בנוסף, ניתן לפנות למוקד שרות הלקוחות שלנו.
  • מה עושים אם צריך לבטל את התור?

    ניתן לבטל תורים בקלות עד 3 שעות לפני התור.
    לביטול תור, נא לבצע את הפעולות הפשוטות הבאות:

    1. לפתוח את אפליקציית smart travel.
    2. בתפריט הראשי לבחור ב”התורים שלי”.
    3. לבחור את התור שברצונך לבטל וללחוץ על כפתור “ביטול הפגישה”.

    אנו יודעים שתכניות יכולות להשתנות במהירות, אך אנא השתדלו לתת למומחים שלנו התראה מוקדמת ככל האפשר כאשר מבטלים פגישה.

  • מה להביא איתי לתור?
    זה מאוד יעזור לרופא אם יהיו איתך רשימה של תרופות שהנך נוטל/ת באופן קבוע. אם יש לך כל בעיה רפואית כרונית הקשורה למחלה שלך.
  • אילו תחומי מומחיות של רופאים ניתן למצוא באפליקציה?
    רפואה כללית (משפחה), רפואת ילדים, אורתופדיה, גינקולוגיה, קרדיולוגיה, רפואת אף אוזן גרון , רפואת שיניים ורפואה דחופה.
  • כיצד ניתן להגיש תביעה?
    יש לבחור בכפתור “הגשת תביעה” במסך הראשי של האפליקציה ולמלא את הפרטים הדרושים.
  • לא מצאת את מה שחיפשת?
    אם אנו יכולים לעזור במשהו, נעשה כמיטב יכולתנו על מנת לסייע לך. הפניות שלך יטופלו במלוא הרצינות. ניתן להשתמש באמצעי התקשורת הבאים:
    טלפון: 03-5457547
    מייל: support@air-dr.com

מה חשבו עלינו?

לרכישה ב-2 דקות לרכישה ב-2 דקות

האם רכשת בעבר ביטוח נסיעות של הפניקס smart?

במידה ורכשת מאיתנו בעבר ביטוח נסיעות לחו"ל, נוכל לאתר את רשימת הנוסעים עימם נסעת בפעם הקודמת ובכך לקצר עבורך את תהליך הרכישה