שאלות ותשובות

מה מיוחד בחבילות "בריאות שלי"?
חבילות "בריאות שלי" מורכבות מכיסויים הכרחיים ומותאמות לפי גיל ומצבו המשפחתי של המבוטח בעת ההצטרפות.
חבילות אלו פותחו על בסיס ניסיון התביעות הרחב של חברת הפניקס בתחום הבריאות והבנת הצרכים הרפואיים בכל שלב בחיים.
מדוע כדאי לי להצטרף לחבילות "בריאות שלי"?
המצטרפים לחבילות ביטוח "בריאות שלי" מבטיחים לעצמם היקף כיסוי רחב ומותאם אישית וכל זה במחיר אטרקטיבי ל-3 שנים.
האם ניתן להרחיב את החבילה?
ניתן להרחיב כל חבילה לתוכניות ביטוח נוספות באותו שיעור הנחה בהתאם להנחות החבילה בהפניקס – של כתבי שירות וביטוח מחלות קשות, למעט בחבילת "משפחה פלוס".
האם חבילות "בריאות שלי" כוללות כיסוי לתרופות מיוחדות?
כל חבילות "בריאות שלי" כוללות כיסוי לתרופות מיוחדות בהתאמה אישית וכן אבחון גנטי בשיתוף עם חברת אונקוטסט טבע במסגרת תוכנית הביטוח "תרופות אקסטרא".
אם רכשתי חבילה האם אני זכאי לשירות מיוחד?
כל חבילות "בריאות שלי" כולל שירות הפניקס VIP בבית חולים אסותא – ייעוץ רפואי של מומחי אסותא בעלות השתתפות עצמית בלבד (160₪)
כמה ילדים ניתן לצרף לחבילת "משפחה פלוס"?
בחבילת "משפחה פלוס" אין הגבלת כמות ילדים. ילדים כחלק מהמשפחה לא משלמים על כיסויי החבילה למשך 3 שנים.
הורה יחידני במשפחה זכאי להצטרף לחבילת "משפחה פלוס"?
חבילת "משפחה פלוס" מיועדת לכל סוגי המשפחות בין אם מדובר בזוג הורים ובין אם הורה יחידני (בהצגת צילום ספח ת.ז).
מהו תוקפם של הכיסויים בחבילות "בריאות שלי"?
כיסויי החבילות הינם לכל החיים עם תקופת ביטוח מתחדשת אחת לשנתיים למעט כיסוי להתפתחות הילד המסתיים בגיל 21.
איך מצטרפים?
פנה לסוכן הביטוח שלך או השאר פרטים באתר ונחזור אליך.

חייגו 072-330-6801* או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב

הנני מסכים כי המידע אודותיי ישמש את חברות הקבוצה ו/או מי מטעמן מעת לעת, לצורך שיווק ודיוור מטעם חברות הקבוצה ו/או חברות קשורות בהצעות למוצרים ושירותים ביטוחיים, פיננסים ואחרים, וזאת בין היתר באמצעות מערכת חיוג אוטומטי, פקסימליה, דואר אלקטרוני והודעת מסר קצר וכל אמצעי תקשורת אחר. ידוע לי שבכל עת אוכל לחזור בי מהסכמה זו ולבקש הסרה מרשימת התפוצה באמצעות פנייה למוקד קשרי הלקוחות של החברה.

49 ₪ לחודש למשך 3 שנים לפרטים
39 ₪ לחודש למשך 3 שנים לפרטים
30% הנחה בשנה הראשונה ולאחר מכן 25% הנחה למשך שנתיים על כל החבילה. לפרטים
30% הנחה בשנה הראשונה ולאחר מכן 25% הנחה למשך שנתיים על כל החבילה. לפרטים
ילדים כחלק מהמשפחה חינם למשך 3 שנים לפרטים

שאלות ותשובות

מה מיוחד בחבילות "בריאות שלי"?
חבילות "בריאות שלי" מורכבות מכיסויים הכרחיים ומותאמות לפי גיל ומצבו המשפחתי של המבוטח בעת ההצטרפות.
חבילות אלו פותחו על בסיס ניסיון התביעות הרחב של חברת הפניקס בתחום הבריאות והבנת הצרכים הרפואיים בכל שלב בחיים.
מדוע כדאי לי להצטרף לחבילות "בריאות שלי"?
המצטרפים לחבילות ביטוח "בריאות שלי" מבטיחים לעצמם היקף כיסוי רחב ומותאם אישית וכל זה במחיר אטרקטיבי ל-3 שנים.
האם ניתן להרחיב את החבילה?
ניתן להרחיב כל חבילה לתוכניות ביטוח נוספות באותו שיעור הנחה בהתאם להנחות החבילה בהפניקס – של כתבי שירות וביטוח מחלות קשות, למעט בחבילת "משפחה פלוס".
האם חבילות "בריאות שלי" כוללות כיסוי לתרופות מיוחדות?
כל חבילות "בריאות שלי" כוללות כיסוי לתרופות מיוחדות בהתאמה אישית וכן אבחון גנטי בשיתוף עם חברת אונקוטסט טבע במסגרת תוכנית הביטוח "תרופות אקסטרא".
אם רכשתי חבילה האם אני זכאי לשירות מיוחד?
כל חבילות "בריאות שלי" כולל שירות הפניקס VIP בבית חולים אסותא – ייעוץ רפואי של מומחי אסותא בעלות השתתפות עצמית בלבד (160₪)
כמה ילדים ניתן לצרף לחבילת "משפחה פלוס"?
בחבילת "משפחה פלוס" אין הגבלת כמות ילדים. ילדים כחלק מהמשפחה לא משלמים על כיסויי החבילה למשך 3 שנים.
הורה יחידני במשפחה זכאי להצטרף לחבילת "משפחה פלוס"?
חבילת "משפחה פלוס" מיועדת לכל סוגי המשפחות בין אם מדובר בזוג הורים ובין אם הורה יחידני (בהצגת צילום ספח ת.ז).
מהו תוקפם של הכיסויים בחבילות "בריאות שלי"?
כיסויי החבילות הינם לכל החיים עם תקופת ביטוח מתחדשת אחת לשנתיים למעט כיסוי להתפתחות הילד המסתיים בגיל 21.
איך מצטרפים?
פנה לסוכן הביטוח שלך או השאר פרטים באתר ונחזור אליך.
השאירו פרטים לשיחה עם נציג
השאירו פרטים נחזור אליכם בקרוב

הנני מסכים כי המידע אודותיי ישמש את חברות הקבוצה ו/או מי מטעמן מעת לעת, לצורך שיווק ודיוור מטעם חברות הקבוצה ו/או חברות קשורות בהצעות למוצרים ושירותים ביטוחיים, פיננסים ואחרים, וזאת בין היתר באמצעות מערכת חיוג אוטומטי, פקסימליה, דואר אלקטרוני והודעת מסר קצר וכל אמצעי תקשורת אחר. ידוע לי שבכל עת אוכל לחזור בי מהסכמה זו ולבקש הסרה מרשימת התפוצה באמצעות פנייה למוקד קשרי הלקוחות של החברה.